הרצוג: ניכנס לממשלה אם בנט יצא; בנט: מזמין את המחנ"צ

    ולמרות הכל הוא לא מתנגד לכניסת המחנ''צ: "אני לא מחרים את המחנה הציוני, צריך להרחיב את הממשלה. הייתה פה ממשלה מקרטעת ואני מוכן להכניס כל מפלגה כל עוד העקרונות של הממשלה לא משתנים"
    דוד קורצוייל 1 Comment on הרצוג: ניכנס לממשלה אם בנט יצא; בנט: מזמין את המחנ"צ

    הרצוג: אם הוא ייפרד מהימין הקיצוני אנחנו נתכנס ונחליט. אני מנהיג הקבוצה אבל לא דיקטטור • יחימוביץ: אם יהיה מהלך מדיני מעשי, ולא בדיבורים, הסיפור הפוליטי יכול להיפתח • בנט: לא תקום פה מדינת פלסטין

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    ולמרות הכל הוא לא מתנגד לכניסת המחנ''צ: "אני לא מחרים את המחנה הציוני, צריך להרחיב את הממשלה. הייתה פה ממשלה מקרטעת ואני מוכן להכניס כל מפלגה כל עוד העקרונות של הממשלה לא משתנים"
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע תקשורתי שלווה בחילולי שבת צורמים היום בעיר מודיעין התייחס יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג לדיבורים החוזרים ונשנים אודות הצטרפותו לממשלת נתניהו.

    "אם נתניהו יוציא את הבית היהודי מהקואליציה אנחנו נתכנס כמפלגה ונשקול את הדברים. נתניהו בחר ללכת עם הקיצוניים, אני לא רואה סרט שהוא נפרד מהם. אני מנהיג קבוצה חזקה ואידאולוגית. אם הוא ייפרד מהימין הקיצוני אנחנו נתכנס ונחליט. אני מנהיג הקבוצה אבל לא דיקטטור. זו לא מפלגה של מנהיג עם דחלילים" כך הרצוג בנאומו.

    ומה מעסיק אותו? ההחמצה וקיפאון התהליך המדיני: "מעסיקה אותי העובדה שההיסטוריה של מדינת ישראל רווית החמצות. גם הציבור הערבי במדינות השכנות אומר שהוא לא מאמין בנתניהו".

    באירוע חילול שבת מקביל שנערך בתל אביב אמרה ח"כ שלי יחימוביץ' כי "אם נתניהו וליברמן יובילו מהלך אמיתי, האצבע שלנו תהיה שם, אנחנו נהיה אופוזיציה קונסטרוקטיבית, אם יהיה מהלך מדיני מעשי, ולא בדיבורים, הסיפור הפוליטי יכול להיפתח מחדש".

    לעומתם, נשוא התלונות, שר החינוך נפתלי בנט אמר הערב (מוצ"ש) לערוץ 2 "נפיל את הממשלה על כל דבר שיוביל לחלוקת ארץ ישראל ולהקמת מדינת פלסטין, נילחם נגד זה".

    "לא תקום פה מדינת פלסטין, אעשה הכול כדי למנוע זאת. אנחנו בממשלה שבקווי היסוד שלה אין מדינת פלסטין. כל עוד אנחנו פה, לא תקום מדינת פלסטין על כביש 6, חמש דקות מכפר סבא, לא יחלקו את ירושלים" דברי בנט לחדשות 2.

    ולמרות הכל הוא לא מתנגד לכניסת המחנ"צ: "אני לא מחרים את המחנה הציוני, צריך להרחיב את הממשלה. הייתה פה ממשלה מקרטעת ואני מוכן להכניס כל מפלגה כל עוד העקרונות של הממשלה לא משתנים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין לו סיכוי אם כל הנשים הצעקניות שלו במפלגה